Lördagkväll med sparkar & en tv.

Jaha, nu får ni förlåta mig igen.
Har varit en dålig bloggare haha!
Har bara inte haft tid för o blogga eller orkat för den delen.

Igår så fick vå besök på kvällen, lite sent men mysigt.
Det var Fia o henns lilla hund Selma som kom o hälsade på.
Vi kollade på Timeout o skrattade oss blåa i ansiktet, fast jag skrattade mest åt Fia som förstod skämten 10 sek efter mig o Pelle haha.
Har saknat henne otroligt mycket o det är synd att vi inte umgås lika mycket längre.
Men som vi båda säger, man blir för lat o bekväm.
Men det skall bli en ändring på det.

Idag då, då har vi kollat på Stargate Atlantis såklart.
Inne på säsong 5 nu och det är sista säsongen på den serien =(
Men men, kanske lika bra, så man inte tröttnar på det menar jag.
Sen gick älsklingen hem till sina föräldrar för o kolla på skidor!
Jag valde då o sitta vid datan en stund o kolla en del bloggar, lyssna på musk o prata lite med mamma.
Tog en varm, skön dusch o försökte lugna ner Lillen som gjorde volter i magen.
Efter det så blev det några avsnitt med Barnmorskorna =)
En jättebra serie och jag bara läääängtar till min förlossning nu.

Lillen har verkligen varit en vilde idag!
Gud vad han sparkar loss i magen.
Skulle kunna tro att han håller på o tränar boxning eller nått =P
Att få Pelle med våran bebis i sina armar kommer vara den underbaraste synen.
Och sen få visa upp sin bebis för alla i familj o släkt för första gången.
Åh jag längtar!!



Nu skall jag ta o kolla vidare lite på nätet o sen skall jag nog spela lite The Sims 2 =P
Jag skriver nog ett litet inlägg senare innan jag lägger mig!

PoK

Just det ja, glömde säga att jag har fixat vår tv här hemma =D
Har haft problem med den i flera veckor och äntligen så knäckte jag den svåra nöten o fixade det =P
Visst är jag duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0