Lasange och chokladmousse.

Nu vet jag att jag har varit dålig på o skriva igen.
Sorry!

Idag har vi väl pysslat lite här hemma och varit i affären o handlat.
Så intressant va?
Var även ute med katterna en stund, men dom frös så mycket att vi var tvugna att gå in igen efter 10 min.
Vi har handlat två filmer på Willys nu oxå, "På Smällen" och "Evan den allsmäktige".
Hihi så det blir o se på film ikväll med god mat och efterrätt!
Blir då lasange och chokladmousse ikväll.

Igår så va jag, Svea och Emil på IKEA ett tag o handlade lite saker till hemmet och till Lillen!
Mådde inte så bra, men vem tackar nej till o åka till IKEA?
Svea följde med hem till mig o Pelle efteråt och prata lite!
Plus att vi åt mat ihop.
Hamburgare till mig och pizza till henne hihi.

Vet att jag skulle uppdatera på Pelles födelsedag men det blev så sent att jag inte orkade!
Var iaf hemma hos Pelles föräldrar o firade honom.
Men sen på kvällen så gick vi hem till Anna (Pelles storasyster) och hennes sambo Peter för o äta tacos.
Riktigt gott!
Jag och Anna följde Svea hem på kvällen, så jag va väl hemma igen kl. 23 på kvällen.

Så har mina dagar sett ut.

Här är en lista på allt jag köpte på IKEA:

Spjälskydd
Madrass till skötbordet
Julgranskulor (till nästa år alltså)
Bordslampa som jag skall ha brevid sängen
Stänkskydd till mikron
Grytlappar
Grytunderlägg
Krok till katternas selar
Nya matskålar till katterna 4st
Lakan 2 st
Dörrmatta
Badrumsmatta
Glas 6st

Det va väl det jag kom ihåg just nu.

I morgon så skall man till barnmorskan för en kontroll.
Sen bär det av till ultraljudet!
Äntligen skall vi får se vår lilla älskling igen!!
Guuuud va jag längtar!
Efter det blir det nog o gå på stan ett tag med älsklingen.
Skulle ävn möta upp Svea och Pelles mamma på stan.
Jag måste in på HM och köpa en ny, skön bh och ett par nya trosor.

Går in i V.20 i morgon!
Så det blir nya uppdateringar om graviditeten och så även om hur det gick hos barnmorskan.
Ny bild på Lillen blir det med.
Så vi hoppas att vi kanske kan få reda på könet i morgon.
Vill så gärna veta och det är lite tråkigt att man måste åka till Linköping bara för att få veta.
Men jag vet att det finns några som har fått veta inne i Norrköping med hihi.
Så man får hålla tummarna för oss!

Vill även gratulera Lina & Christian till deras son!
Han kom den 2 januri och har då självklart samma födelsedag som min älskling hihi!

Nu skall jag ta o laga mat och se på en bra film med älsklingen!

Återkommer nog senare och skriver lite mer hihi!
Lillen är som en vilde i magen just nu oxå så jag antar att hon/han är lika hungrig som jag =P

PoK


Kommentarer
Postat av: lina

Tack gumman <3 Livet som mamma är underbart

2009-01-04 @ 23:19:38
URL: http://graviid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0