Irriterad!


Att skriva dryga kommentarer hjälper aldrig o få en på bra humör.
Bara så ni vet.
Och sen tycker jag att det är förbaskat löjligt o inte uppge exakt vem man är.
Om man nu känner den man skriver om så borde det ju va en skyldighet.
Sen om man nu inte känner personen som man skriver om så skall man hålla käften!
Ingen vet bättre än den som skrivit det som står i bloggen och ingen kan mitt o Pelles förhållande bättre än oss själva.

Så den som nu skrev en dryg kommentar i inlägget innan vet egentligen ingenting.
Och nu är det så att jag nog vet vem det är, så good luck to you!

Du har ju verkligen lyckats få mig ännu argare och det är nog inget man vill i första taget!
Tror du personligen att det är bra för en som är gravid o bli förbannad?
Nja skulle inte tro det.

Och nu skall jag bara säga en sista sak!
Du kan bara knipa käft för du vet egentligen ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0