Indipendence Day.

Kollar på Indipendence day på tv nu med älsklingen min <3
Hela dagen har varit så perfekt.
Jag känner mig så nöjd med mig själv och kan glatt säga att jag är den lyckligaste på hela jorden!

Snart är det dags o sätta sig i soffan igen för o äta en sen efterrätt.
Vi åt spagetti och köttfärssås till mat och nu blir det chokladpuddig *muuums* =)

På arbetsförmedlingen gick det bara bra, gick igenom och finslipade på mitt cv o personliga brev lite.
Sen prata vi lite om min situation eftersom jag är gravid men måste än så länge jobba, vilket jag vill oxå =)

När jag kom hem städade jag lite, dammsugade och tog mig an vår disk.
Fast det var bara frukostdisken.

Tog en dusch o kollade på One Tree Hill på 5:an.

Nu så sitter man här och har en liten krabat som kittlar mamma innefrån magen hihi =)
Så mysigt och jag njuter av varje stund o varje spark.

Men nu skall jag mysa med älsklingen <3
Min vackra, underbara o snygga älskling <3
Per Johansson, min själv och min andra hälft.

Älskling <3

Skriver god natt nu för jag lär nog somna om en stund iaf hehe!
Sov gott!

PoK


Kommentarer
Postat av: Pelle

Älskling <3 jag är knappt värd dig :) Du är dne ultimate, den bästa som finns, den som får världen att fungera! Utan dig är vi alla bara spöken <3 Älskar dig och du kommer bli en jätte bra och cool mamma :)

2009-01-20 @ 22:51:05
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0