Hemma igen!

Nu är man hemma igen efter att ha jobbat i 6½ timme =)
Riktigt kul att få något o göra nu.
Barnen och personalen va underbara.
Kunde inte ha hamnat på något bättre ställe första gången hihi.

Så nu har jag och älsklingen precis värmt några pannkakor o pratat lite om vad som hönt idag o så.
Nu känner jag mig som en arbetande blivande mamma =)
Den känslan är underbar!

Svea kommer hit om en stund, för sen skall vi åka in till Norrköping och storhandla.
Hoppas att jag hittar ett par skor som jag önskar mig.
Har bara ett par puma-sneakers som passar bäst till mjukisbyxor och mina baggie-jeans.
Sen har jag ju bara mina högklackade skor, skitsnygga, men kan inte ha dom så ofta längre.
Får så ont i fötterna och ryggen.
Så jag är på jakt efter ett par snygga skor som man kan ha till precis ALLT.
Får se om jag hittar nått helt enkelt.

Nu måste jag pussas och mysa lite med älsklingen <3
Saknat honom som tusan idag!
Så fler uppdateringar kommer ikväll när vi är hemma från Norrköping =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0