Halsbränna till MAX!

Är det något jag hatar så är det halsbränna!
Har haft det sen jag vaknade och inget hjälper.
Får nog ta en samarin som är räddaren i nöden, men det är fan inte gott.
Får ju spykänslor så fort jag tänker tanken.

Är själv hemma nu.
Pelle är i skolan.
Min stackars älskling, mår inte bra men gick iaf.
Uscha vad jag saknar honom hehe.
Men han kommer ju hem sen.

Katterna tar en tupplur och jag funderar på o göra detsamma.
Har knappt sovit nått i natt pga mardrömmar och annat.
Vill så gärna kunna sova en hel natt utan o vakna, men Lillen sparkar på min blåsa så jag blir kissnödig jämt.
Går på toa minst två ggr på en natt.
Yeye, that's life.
Min lilla älskling måste ju få röra sig där inne oxå.
Det är så mysigt o känna alla sparkar.
Men tråkigt att älsklingen inte kan känna dom ännu.
Men bara om nån vecka så kan han nog börja göra det.

Har gått in i månad 5 nu =)
Tiden går fortare än vad man tror.
Helt underbart o veta att innan jag fyller år så har jag min lilla bebis här.
Gotland blir det iaf i sommar.
Måste ju stolt visa upp mitt barn hihi =)
Blir nog där nere i två veckor skulle jag tro!
Men Pelle kanske inte blir kvar där lika länge eftersom han måste nog jobba då.
Äsch det fixar sig!

Nu skall jag ta en tupplur.
Skrållan är kelig o ligger på golvet o åmar sig för mig haha.
Så söt!



PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du är min absoluta älskling<3 finns ingen person som jag gör mer för än för dig älskling. Kommer alltid vara vid din sida, i vått och torrt, varmt och kallt! ALLTID.



Vi ska ha en framtid som alla andra kommer bli avundssjuka på! Så enkelt är det och den som motsäger har inget vett i huvudet.

2009-01-08 @ 14:50:03
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0