God Natt!

Nu skall vi snart gå o lägga oss.
Skönt det skall bli o få sluta sina ögon o sova.
Vi skall bara se klart på NCIS på 3:an =)
Nu ikväll så har vi ätit semla och druckit thé.
Vi har även haft tända ljus och bara legat i soffat o myst.
Underbart att jag o Pelle börjar komma varandra ännu närmare nu.

Det känns verkligen som jag har hittat den rätta.
Jag har iaf beslutat mig för o följa mitt hjärta och det är o leva tillsammans med Pelle.
Jag litar på mitt hjärta och vet därför att jag har hittat rätt.
Om allt går som det skall med allt så blir det en förlovning i år iaf.
Helst vill jag göra det innan Lillen kommer så vi blir mer än pojkvän/flickvän o sambos.
Då skulle Pelle bli min fästman och den rollen passar han bra i.
Som en beskyddare och en underbar pappa till vårt älskade barn som bara växer o blir större inne i magen.
Det går inte att förklara mina känslor för Pelle med ord, jag vet bara att jag älskar honom av hela mitt hjärta o skulle gå i döden för hans och vårt barns skull.
Underbarare pojkvän får man leta efter.
Han är en omtänksam, snygg, sexig kille som får mitt hjärta o smälta så fort jag ser honom.
Det räcker med att jag sover borta en natt så saknar jag ihjäl mig efter honom och blir så glad när jag får se honom igen.

Jag älskar o vara den kärleksfulla flickvännen/mamman/dottern till min familj.
För ett tag sen trodde jag att jag skulle va fast i mitt festande och leva som en tånåring resten av mitt liv.
Men i år fyller jag 21 och skall bli mamma till vårat första barn.
Bara det får mig o mogna och det får mig oxå att inse att det går inte o leva och bete sig som en fjortis.
Det finns saker som jag prioriterar här i mitt liv och det viktigaste av dom är min familj, då menar jag min familj, Pelles familj och våra katter så klart.
Andra saker kan vänta.
Jag skulle aldrig svika någon i min närhet igen och inte såra någon på sånt sätt som jag skulle ha gjort för några år sen.
Jag skulle inte svika någon nu.
Speciellt inte min famlj och vårat barn.

Nu skall jag se klart på NCIS pch mysa med älsklingen.
Sen blir det borsta tänderna o sätta på sig sin nattröja.

Så vi hörs i morgon!
God natt och sov gott!

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du är verkligen min <3 du och jag för alltid och snart kommer förlovningen :) Lovar att det blir innan vårt barn föds <3

2009-01-20 @ 00:45:31
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0