God morgon!

Tisdag och en dag som känns ganska bra faktiskt.
Jag lyckades somna i natt och jag har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv.
Eller jo det kanske jag har, men det va längesen iaf.
Vaknade först kl.6 i morse men va för trött för o gå upp. Så jag o älsklingen låg o snoozade till halv 7.
Sen va det dags o gå upp.
Satte på thé och startade One Tree Hill, avsnitt 14 i säsong 6!
Åh gud va jag älskar den serien!!

Idag så ser min dag ut så här.
Först så skall jag äta frukost, diska upp frukost disken och dammsuga lite.
Katterna fäller så mycket hår och min allergi blir inte bättre för det.
Sen blir det o göra sig i ordning runt halv 12.
För sen bär det av till Arbetsförmedlingen!
Egentligen så orkar jag verkligen inte gå ner dit idag eftersom jag har sovit för lite och har sån foglossning.
Men vet att jag måste och att det är lika bra att jag vänjer mig vid att göra saker när man har fått för lite sömn.
När jag väl är hemma igen skall jag lägga mig o vila en stund.
Förhoppningsvis så har Pelle kommit hem när jag vilat klart.
För jag har ju en tendens o vila nån timme hehe =P

Sen skall jag bara fixa lite saker här hemma.
Har en uppgift som jag måste lämna in till min arbetscoch i morgon så jag måste pyssla lite med den.

Haha det är rätt komiskt, för det första jag gör på morgonen innan jag gör nått annat är o fundera ut vad vi skall ha för mat ikväll =P
Rolig jag är.
Men det är typ det enda jag tänker på och jag är oftast ständigt hungrig hehe.

Fast nu är det så att jag skall ta o äta lite fukost/kolla på tv sen är det nog dags för o göra sig i ordning.

Hörs senare idag!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0