Fredag.

I
Idag har jag och älsklingen slappat hela dagen  o kollat på Stargate Atlantis.
Riktigt mysigt, så snart så har vi kollat klart på säsong 1!
Sen har jag duschat o målat naglarna för o känna mig fräsch =P
Måste ju säga att jag tycker att jag ser bättre ut nu än vad jag gjorde innan graviditeten.
Nu skäms jag inte över o va mullig längre, för det är bara fint!
Jag har ju ett litet liv i mig som skall växa o bli en frisk bebis <3
Vårat älskade barn hihi =)

Snart så kommer Angelica o hennes Pelle hit för o hälsa på.
Skojsigt, för det va ett tag sen man såg dom =)

Sen blir det nog lite mer Stargate Atlantis o sen sängen.

Har känt mig rastlös hela dagen, men det är ju så vissa dagar.
Fick även ett samtal från min älskade vän Maria =)
Hon va på fest hos någon Daniel.
Vet ej vem det är, men men haha.
Saknar mina vänner på Gotland men är glad för att man vet att ma har dom iaf.

Så nu Maria har du något o läsa i morgon hihi =P
Hon klagade förut att jag inte hade skrivit något idag ännu.
Jag är ju hennes liv sa hon hehe.
Så gullig o söt hon är!
En kompis som jag har känt i 13 år i år.
Hon, Jennie, Camilla och Fia är dom absolut bästa tjejorna jag har =)
Sen även Pelles lillasyster Svea får vi inte glömma bort!
Henne kan jag oxå berätta allt för hihi!

Nu kommer dom så jag skriver mer sen =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0