Framme.

Sådär, nu är vi framme i Göteborg.
Riktigt trevligt här faktiskt.

Tidn sprang iväg jättefort i går så då hann jag inte skriva riktigt.

Men nu är jag här, lite stressad bara.
Skall snart gå o shoppa lite fisk o akvarium.
Sen vet jag inte vad som händer.

Lillen är som en vilde i magen som vanligt.
Och jag har råkat ut för en lätt urinvägsinfektion.
Men jag är så van o ha det iaf så jag bryr mig inte så mycket.

Nu skall jag ta o göra mig lite i ordning,
Sen bär det av till stan =P

Saknar och älskar min älskade Pelle <3
Önskar han hade varit här så man kunde pussa honom o krama om honom.

Skriver nog mer sen!

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Hoppas ni har de trevligt :)

2009-01-23 @ 21:08:08
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Pelle

Älskar dig <3 Vill ha dig bredvid mig och bara hålla om och lukta på din hals <3 Du är min för alltid <3

2009-01-23 @ 22:19:14
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0