Fisk och film.

Nu är det dags och uppdatera min dag.
Visserligen är det inte så mycket o berätta förutom att jag har blivit förkyld (igen) och att min urinvägsinfektion är i gång ännu. Så det är ingen höjdardag, men jag har det trevligt iaf.
Pappas flickvän är underbar och jättesnäll o prata med.

Idag har vi mest slöat, skönt de.
Kollat på skidor, ätit frukost och bara kollat mer på tv.

För en stund sen så gick vi ner o hyrde film.
Handlade lite mat o godis till ikväll.

Så snart blir det fiskgratäng o potais.
Sen är det filmtajm =)

Blir nog att jag lägger mig en stund i badet med.
Älskar o bada så man får ju passa på när det finns ett badkar i närheten hehe =P


Usch jaghar så dåligt samvete för hur jag bar mig åt mot Pelle nyss.
Va kanske lite dum o så, men jag blir ju besviken när han har lovat mig en sak och inte håller det..
Men men, älskar ju honom oavsett hur mycket han än kan göra mig arg.
Fast det va ju inte hans fel att det blev så här idag, iaf inte bara hans fel utan mitt oxå.
Vi skulle ju ha pratat länge idag, men blir nog inte så.
Vi båda har ju saker o göra.
Och så kan det ju va bra o inte höras så mycket för då saknar man varandra ännu mer.
Det blir ju så mycket roligare sen när vi ses igen hihi =)
Han är ju mannen i mitt liv, pappa till vårat barn och min andra hälft.
Det är svårt o va arg på honom länge för han är så himla fin <3
Och han är bara MIN älskling.
Vi har redan pratat om förlovning o bröllop.
Förlovningen får jag va med o bestämma lite, fast han vill inte att jag skall veta exakt vilken dag o så när det kommer hända. Han vill ju att det skall bli som ett frieri hihi =)

Sen bröllop blir det efter ett -två år efter att vi har förlovat oss =)

Nä nu skall jag va social med pappa o Mikaela.

Skriver i morgon när jag har kommit hem.
Skall hem till farfar i morgon med.
5 timmar i bil är inget jag ser fram emot, men det är värt det.
Får ju träffa farfar som fyller 70 år i morgon hihi =)
Så jag är hemma i morgon på kvällen någon gång.

Ha det så bra!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0