Detta måste va ett skämt!

Haha jag tittade ut nyss när jag pratade med älsklingen i telefon.
Det regnar och blåser ute!
Jag som skall gå till arbetsförmedlingen sen.
Jag hatar verkligen regn och blåst tillsammans.
Det förstör ens frisyr och sminket.
Jag gillar verkligen inte det svenska vädret ibland.
Bara ruggit och kallt.

Sen så ringde vikarieförmedlingen förut och sa att jag skulle komma på ett möte på torsdag!
Efter det är det bara för mig o sätta igång och jobba =)
Får se hur länge jag klarar av bara, men ett tag skall jag jobba.
Funkar det inte så kanske jag får gå ner till halvtidstjänst iaf.

Lillen är lugn nu för tillfället.
Tror han är lika trött som sin mamma.

Men nu känner jag mig verkligen på g och det är underbart!!

Skall fortsätta göra det jag gjorde innan, fixa här hemma!
Helt mysko, jag har alltid hatat o städa, men nu är jag som ett städfreak.

Skriver mer sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0