Bra dag?

Skulle inte tro det..
Det började inte bra nu på morgonen och hela dagen är totalförstörd..

Vaknade vid 6 och va skapligt irriterad redan då.
Alldeles för lite sömn och bara det gör att jag blir galen på morgonen..
Tror jag fick 2 timmars sömn i natt..
Alla dessa mardrömmar gör mig galen och att ha någon som tar alla kuddar för en när man redan sover dåligt gör de inte bättre.
Blir skaaaaapligt arg.

Så det var det jag får sova i natt.
Har tusen saker o göra idag..
Måste fixa med försäkringskassan, arbetsförmedlingen och allt här hemma.
Och då skall jag kunna tänka klart med två timmars sömn..
Önska mig lycka till och ge mig ett diplom om jag har lyckats orka göra allt det jag skulle göra idag..

Hur mycket begärt är det o få något tillbaka?
Är det självklart o uppenbart att jag skall tänka på allt själv?
Allt som behövs och för att det skall bli bra?
Tydligen så är allt upp till mig o jag får göra som jag vill.
Du bryr dig ju inte ett piss om allt som händer runt omkring dig..
När jag säger det till dig så säger du att du måste få ta det i din egna takt.
Men inser du inte att jag behöver dig nu?
Vakna upp nu för i helvete!
Skall jag stå med allt själv?
Ta hand om alla känslor o oron o inte få något stöd?
Bara massa dumma kommentarer och sånt som gör mig ledsen.
Är du för blind o se att du sårar mig..?



Som sagt det här kommer bli en underbar dag, eller inte!
Fans jävla skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0