BM, ultraljud och shopping =)

Nu är man äntligen hemma igen efter o ha varit borta hela dagen!
Var först hos barnmorskan kl.10, där allt gick jättebra.
Allt såg jättefint ut och jag hade gått upp 5 kilo.
Kanske lite mycket, men inte överdrivet farligt hehe.
Fick även lyssna på Lillens hjärta och det låg på 150 slag/min.

Sen bar det av in till Norrköping för att gå på ultraljudet.
Åh va söt vår älskling är.
Så liten och perfekt.
Han var precis som han skulle och mådde bra i magen.
Men han gillade inte att barnmorskan bråkade med honom så han gav ett par rejäla sparkar.
Bilderna på honom kommer i slutet på inlägget!

När jag och älsklingen var klara på ultraljudet så gick vi till Mc Donals för o käka lunch.
Jag va såå hungrig!
Eva och Svea kom o mötte upp oss på stan när vi hade ätit klart.
Gick på stan fram till kl.16.
Så jag är bra slut i hela kroppen.

Köpte iaf:
Ett linne (vitt)
En svart kofta som man knyter under brösten.
Större bh
Mammatrosor
Strumpor till Lillen
Magbälte
Jacka till Pelle älskling.
T-shirt till älsklingen
Skärp oxå till älsklingen.

Det va nog det.

Nu skall jag lägga mig och kolla på "På smällen" och äta lasange.
Älsklingen ligger o sover.
Han är nog lika trött som jag.

Här kommer lite bilder från idag!







Så det va väl det!
Kläderna jag har på mig är dom nya som jag har köpt idag.
Nu skall jag äta, kolla på film  och sen skall jag in i duschen =)

Ha det gött!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0