Besök, god mat och idrottsgalan.

Ser precis på Idrottsgalan med älsklingen.
Egentligen så är jag nog inte så jätteintresserad av sport, bara ridsport i så fall =P
Men jag måste hålla med om att Robert Gustavsson och Björn Gustavsson ÄGER!

Freyda va här nyss o käkade mat med oss.
Kebabrulle, pizza och en sallad blev det till oss =P
Jag tog sjääälvklart kebabrullen med extra fefferoni till.
Jag kan inte låta bli o älska fefferoni!
Så himla gott att det vattnas i munnen när jag tänker på det.
Men stackars Lillen som får stå ut med mina sug efter konstiga saker haha.

Kissarna ligger o sover för stunden.
Skrållan ligger i kontorsstolen o ligger o trycker mot min rumpa haha.
Och Sirie ligger o sover i fåtöljen.
Skrållan va busig för en stund sen och skulle självklart leka vår "bocklek" och kurragömma.

Så, det va lite uppdateringar för kvällen just nu.
Det är dags o sätta sig i soffan igen med älsklingen o fortsätta kolla på Idrottsgalan.

Skriver ett god natt- inlägg sen =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0