Bättre nu.

Nu känns det bättre efter en timmes sömn extra och att ha pratat med Pelle.
Allt som jag skulle fixa får tas i morgon istället.
Iaf det mesta.
Har lite annat o tänka på nu ändå.
Skall snart börja göra mig i ordning för o gå hem till svärföräldrarna o umgås med Svea.
Pelle har oxå ont i sin sida och skall prata med doktorn vid två.

Nä nu skall jag ta o umgås med Pelle som preics kom hem från skolan.
Skall dricka lite thé o sen göra mig i ordning!

Skriver mer om bebisen sen =)

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Älskar dig älskling! Du och jag för alltid <3 Ska bli underbart när vi får barn längre fram. :) jag visar det inte, men jag längtar till max! Speciellt när man hör dig prata om det. Man känner värmen :)



Te amo Fanny <3

2009-01-12 @ 11:51:54
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0