Ännu ett möte och mys med älskling <3

Det är dags igen för en tidig morgon, vilket inte är ett problem längre.
Har börjat vänja mig vid o gå upp tidigt nu tillsammans med älskling.
Och det finns inget bättre än o gå upp på morgonen med Pelle.

Hann inte skriva mer igår.
För efter att jag hade varit hos min arbetscouch så mötte jag upp Svea och min svärmor.
Då så gick vi först hem till mig o Pelle en stund, för att jag va hungrig o ville äte nått hehe =P
Sen så drog vi med Pelle upp till mina svärföräldrar o spelade poker och åt nudlar+wok.
På kvällen så följde vi Svea en bit till träning så hon slapp o gå själv i mörkret.
Efter det så gick jag o älskling hem till oss o hade en myskväll han o jag =D

Idag då så ser det ut o bli en dag med full rulle.
Skall på möte kl.10 hos vikarieförmedlingen.
Sen blir det o gå hem o diska o fixa lite här hemma.
Blir nog att jag tar en tupplur efter det, för jag lär vara trött.
På kvällen kommer pappa hit o hämtar oss för vi, eller ja, Pelle skall hjälpa pappa o lyfta ner akvariet till bilen.
Pappa har ett jäääättestort akvarium som han skall ha med sig till Göteborg.
Sen skjusar vi hem Pelle igen =(
Efter det så bär det av till Göteborg, weeeeii!!

Så är väl framme i natt och då blir det o sova.
Då får jag träffa pappas nya flickvän Mikaela.
Lite nervöst faktiskt.

Men men, nu skall jag ta o äta frukost o mysa med älsklingen min.
Saknar honom redan =(

PoK


Kommentarer
Postat av: Pelle

Älskar dig med babe <3 Saknar dig som tusan

2009-01-22 @ 08:43:18
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0