Ännu en bra dag?

Tror ni att det skall bli en till bra dag?
Jag tror det iaf. Får man hoppas.

Idag så skall man på ett möte hos sin arbetscouch, vilket jag ser fram emot för hon är supertrevlig.
Sen blir det hem, dra ett varv med dammsugarn, sortera tvätt, göra rent toan och diska.
Hehe jag har fått en sån städnojja.
Pelle får inte städa nått alls av mig, för JAG vill göra det!
Konstigt tycker jag, men det är väl hormonerna?
Jag har annars hatat o städa iaf och så fort det börjar närma sig en städning så flyr jag hellre haha.
Lite senare på eftermiddagen så skall vi hem till Pelles föräldrar o hälsa på =)
Svea kommer oxå vara där förhoppningsvis.

Jag älskar verkligen Pelles lillasyster Svea!
Hon är en toppentjej och är riktigt glad att hon skall bli gudmor åt vårat barn.
Men en gudfar har vi ännu inte klurat ut.
Det skall iaf va någon på min sida i släkten.
Tänkte på min lillebror David, men vet inte om han är den rätta för det "jobbet".
Sen tänkte jag på min andra lillebror Simon, han älskar barn jättemycket, så han kanske blir perfekt =)
Får se helt enkelt hihi!

Nu blir det dags för One Tree Hill, frukost och mysa med älsklingen innan han börjar.
Om han nu vill komma upp ur sängen nån gång *fniss*.



PoK

Älskar dig Per Johansson <3
You and me,
Always and forever.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

:) <3 kom in på msn när du har tid =)

2009-01-21 @ 10:16:53
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0