Älskling <3

Det finns inget som kan beskriva min kärlek till min älskade Pelle <3
Han är en ängel som Gud har skänkt till mig.
När jag såg honom första gången på jobbet så visste jag vad jag ville ha.
Jag hade en känsla av att han va en underbar kille.
Vilket visade sig va rätt.
Kommer ännu ihåg när vi kysstes första gången, hur nervös man var.
Jag kände mig som en fjortonåring igen.
Det va som den absolut första kyssen.
Hans sätt o se på mig, en busig blick och tindrande ögon.
Morgonen efter när man skulle hem så kändes man så tom och ensam.
Mitt hjärta skrek efter hans läppar och hans famn.
Nu ett år senare så känns det som om det va för hundra år sedan.
Men jag minns ännu känslan av allt som va första gången.
Vi två har nu ett liv tillsammans med planer som vilket par som helst.
Vi har en egen lägenhet, två underbara katter, en bebis på väg och det viktigaste av allt, vi har varandra.
Känslan av att veta att hans och mitt barn ligger i min mage och växer, den är underbar.



Nu så skall jag ta o möta Svea =)
Så jag skriver mer senare.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0