1:a jan!

Idag firar jag och älsklingen 11 månader!
Och den 1:a februari så är det 1 år som gäller hihi!

Hoppas att ni hade ett trevligt nyår.
Det hade jag iaf, tillsammans med Pelle och hans föräldrar.
Vi åt god mat på eftermiddagen med Pelles mormor och hans föräldrar så klart.
På kvällen så gjorde vi i ordning goda alkoholfria drinkar och en STOR ostbricka =)
Till det kollade vi först på Grevinnan och betjänten, sen blev det Hemsöborna!
Senare innan tolv så blev det James Bond hihi.
Svea och Emil kom sen kl. 23 ungefär för i fira in tolvslaget.
Stackars Svea som va sjuk o inte mådde så bra =(

Idag så skall jag bara ta det lugnt för jag har tappat rösten halvt och så är jag så förkyld.
Har blivit ännu värre idag *suck*.
Kan iaf bjuda på ett kort på mig.
Så här såg jag ut igår hihi!



Sofia kanske kommer hit senare idag!
Var evigheter sen vi sågs och jag saknar henne så mycket!

Just det ja, jag kom ju på att jag skall ju berätta lite ur drömmen jag hade igår natt.
Det va iaf så att jag skulle ut o åka runt på Gotland med min bästa killkompis och Pelle.
Jag går med en barnvagn och i den så ligger en liten flicka, min flicka.
Hon va så liten och mörkhårig.
Hon hade på sig en rosa klänning i bomull.
Åh vilken känsla det va när jag tog upp henne och skulle amma.
Jag minns ännu drömmen så tydligt.
Hela min kropp säger till mig att vi kommer få en flicka nu och dom flesta tester vi har gjort har visat att vi väntar en tjej enligt skrocktester då =P
Skulle bli sååå glad om vi fick en liten flicka.

Jag längtar tills jag får se vårt barn för första gången.
Och få se Pelle med vårt barn i sina armar.
Min älskade Pelle <3
Den känslan kommer nog va oförglömlig och synen.
Jag tror att vi kommer bli dom stoltaste föräldrarna i hela världen.
Hihi och mamma skall skall bli mormor =)

Nu skall jag ta o äta lite. Så Lillen kan växa o må bra i magen.


Magen idag.

Skriver mer senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0