Vilken underbar dag =)

Nu när man vaknade i morse så är det jäääättefint väder.
Hur underbart som helst =)
Det blir o gå ut med katterna sen så dom oxå får njuta lite.

Just nu sitter jag och fördriver tiden lite.
Pelle ligger ännu och sover så han vet inte om att jag skall ringa till vår hyresvärd.
Eller han vet om att jag skall göra det men inte när =P
Igår skrev ju jag att vi hade hittat en lägenhet, så jag ringde igår.
Han satte upp oss på listan men det va några som va o kollade på den igår och skulle lämna svar.
Men jag hoooooppas innerligt att dom inte ville ha den och att vi får kolla på den idag.
Så det är därför jag skall ringa nu vid tio =)
Jag börjar bli nervös för vi är verkligen i behov av en ny lägenhet!
Vi kan INTE bo hör när Lillen kommer, dels för att vi har ingenstans att ha barnvagnen och sen är det så mycket fester här på sommaren.
Så nu MÅSTE ni hålla tummarna på att vi får den här =)

Senare idag så skall jag och älskling göra massor med ärenden på stan.
Vi skall hämta Pelles studentsaker, lämna böcker på biblioteket, fixa med några papper där oxå och sen skall vi till min chef o lämna några papper om min anställning/föräldrapenning.

Nej nu skall jag ta o ringa!
Skriver sen hur det gick =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0