Vilken dag =)

Nu är man hemma igen =)
Det blev en lång dag idag.
Vi var o kollade på lägenheten förut och den va PERFEKT!
Ett stort kök, ett stort badrum med ett jättebadkar, en riiiiiktigt stor balkong och ett stort rum.
Så det blir säker jättebra =)
Lägenheten låg på första våningen dessutom så man slipper krångla i trappor och med hissar.
Men det behövs tapetseras om i alla rum.
Så det får man förhoppningsvis välja själv.
Vet redan hur jag vill ha allt, men älskling måste ju få va med på ett hörn annars blir väl han ledsen hehe =)

Nu ikväll så har jag och älskling varit hos Pelles föräldrar och kollat på Let's Dance.
Svea var oxå där, hihi och med henne får man ingen tråkigt stund.
Alltid lika kul att umgås =)

Så nu mina damer och herrar, måste jag umgås med Pelle lite.
Jag har varit med honom hela dagen fast jag saknar honon iaf =P

Sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0