Väntar..

Nu är det bara o vänta som gäller.
Det är ju inte så långt kvar nu och jag är klar med allt redan.

Pelle har börjat praktiken nu, så snart blir det pizza =D
Om en halvtimme eller så.
Usch jag är ju jättehungrig redan nu, men får väl ta en macka och sen ett glad o'boy.

Nu tror inte jag att det blir nå mer inlägg förrens i morgon.
Kommer fram så sent ikväll och då vill jag bara slappna av o umgås med mamma o co.
Mamma har bakat semlor och massa gott till ikväll =)
Mumsigt värre, det vattnas bara i munnen vid tanken av o få äta dom haha!

Nej, nu måste jag på toa.
Lillen studsar på min blåsa så jag pinkar på mig snart!
Ha det så gott nu gott folk!

PoK


Pelle, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Jag kommer sakna dig nu när jag är borta.
Men en vecka går fort och vi kommer prata varje dag!
Du och jag för alltid älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0