Ut med skiten =)

Nu ör man snart klar och har städat flitigt nu ett bra tag =)
Tror älsklingen kommer bli glad nu när han kommer hem.
Har verkligen fixat i klädkammaren nu så det går att komma in och alla kläder är upphängda och nerstoppade i lådorna.
Gud jag är stolt över mig själv =)

Nu är det bara sista omgången med damsugaren, och fixa lite med tvätt. Sen är jag klar!
Bädda sängen får man inte heller glömma!
Hittade massa prydnadsaker nerstoppade i en kartong som jag inte har sett sen jag flyttade till fastlandet, som jag skall kolla igenom.

Katterna är vilda som tusan!
Iaf Sirie. Hon springer runt som en galning i lägenheten.
Hon tror t ex att soffan och fåtöljen är en raceing-bana!
Matte gillar INTE när kissarna gör så =P
Blir ju hårigt på en gång och jag som precis har dammsugit soffan haha!

Nej nu skall jag ta o fixa det sista!
Sen kan jag slappna av i soffan med mannagrynsgröt *mums* och varm choklad =)
Jag förtjänar ju det, visst?

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0