Today are a new day.

Försöker få upp Pelle ur sängen så han inte missar sin praktik, men det är svårare än vad man tror.
Jag själv skall äta frukost snart och gosa ner mig i soffan!
Håller på och tankar hem Patrik 1,5 nu, så den blir det nog att jag ser på sen =)

Äntligen har vi fått hemtelefon igen!!
Gud va skönt det känns nu, så jag skall rinag maaaassor idag hihi.

Annars händer det nog inte så mycket mer idag.
Jag skall bara va hemma och ta det lugnt, slöa lite och sen fixa lite med min flygbiljett.

Nej nu skall jag ta o få upp slashasen i sängen så att han kommer iväg.
Han gick o la sig halv 4 i natt och jag la mig halv 11.
Det är sån skillnad nu, för jag orkar inte alls lika mycket längre tack vare att jag är gravid.
Men om jag skall va ärlig så är det skönt att lägga sig tidigt så ma inte sover bort hela dagen sen.

Skriver mer efter att jag har sett filmen =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0