The Fray.

Just nu spelas The Fray på datan.
Och det är bara 50 min kvar tills älsklingen kommer hem, weeeii =)

Har fått alla mina papper från försäkringskassan nu och fy tusan!
Skall man verkligen fylla i allt!?
Jag förstår knappt hälften av allt som står på papprena.
Så jag är glad att vi skall på Föräldrainformation den 16/3.
Då kanske man blir lite klokare om både jag och Pelle är med och lyssnar.

Yeye, vad händer nu ikväll då?
Unga mödrar som vanligt kl. halv 7.
Sen blir det nog att dra ett varv med dammsugaren.
Katterna fäller såååå mycket katthår.
Skrållan är den som är värst, så henne skall vi ta o borsta ikväll.
Då kommer man nog få ett antal rivsår, hon avskyr verkligen allt som har med sånt man blir fin av =P

Kanske blir en sväng upp till svärföräldrarna oxå om vi hinner det.

Sen har vi ju det där problemet att jag inte vet vad vi skall äta ikväll.
Jag är grymt sugen på pannkakor, så det blir nog det ikväll hehe =P
Pelle kommer nog inte jubla, men det är jag som lagar maten så.

Nä nu skall jag ta och kolla vidare på nätet!
Måste läsa lite nättidningar o så =)
Tror även att jag skall ringa min moster och höra hur det är med henne och hennes familj.
Åh vad jag saknar dom!!
Men om 3 dagar är man på hemma på Gotland igen hihi!! =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0