Städning o musik, Bästa blandningen för att hålla igång!

Håller på och städar.
Blir verkligen galen på allt katthår som virvlar fram som små tussar över golvet.
Har precis varit igång med katternas värsta fiende, dammsugaren!
Det här var bara första omgång med dammsugning.
Brukar dra två gånger med den så jag vet att det blir rent!
Hatar verkligen damm, för det får mig att bli allergisk.
Sirie har precis vågat sig fram igen och Skrållan ligger och trycker i sovrumsfönstret hehe.

I städningen har jag kvar klädkammaren, en omgång dammsugning till och hänga jackor.
Samt gå ut med sopor och lite.
Lillen är som en vilde i magen på mig när jag väl sitter ner.
Men tror han sussar när jag väl är igång.

Ikväll då, så kommer Lina hit med lilla Lukas =)
Skall bli jätteroligt o få träffa dom.

Älsklingen är på praktik just nu och slutar fyra.
Vill ju att det skall vara fint tills han kommer hem.
Men han får diska sen när han kommer hem.
Det orkar jag inte hihi =P
Jag skall ju ännu laga mat, baka en kladdkaka och fixa lite tills vi får besök =)

Jaja nu skall jag fortsätta innan jag tappar lusten!
Musiken dånar i våra högtalare och jag o Lillen dansar runt på golvet med dammsugaren hihi!
Tror det blir nån uppdatering till innan kvällens slut.
Måste bara säga en sak till innan jag avslutar inlägget!
Den bästa musiken man kan lyssna på är nog Dj Roine när man städar!
Man blir så uppåt när man hör dom låtarna =)
Även om Joels låt spelas så kan man inte låta bli och älska låten.
Just för att alla minnena kommer tillbaka till en och man minns Joel.
Han var en underbar vän och om en månad är det 2 år sen han dog.
Kan inte förstå att två år kan gå så fort.
Kändes som igår när vi satt i hans bil och lyssnade på dom här låtarna så det gjorde ont i öronen.
Att han skulle få för sig att köra den natten!
Att det skulle komma en kurva och han skulle krocka med dom där träden!
Men han ser på oss från sitt moln.
Vi saknar vår Joel men dagarna fortsätter ändå.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0