Städning, möblering, tvätt och huvudvärk.

Nu är man utvilad, nästan lite för mycket.
Så just nu håller vi på och möblerar om, eller ja, det är nog mest Pelle som håller på.
Jag avskyr och möblera om i vardagsrummet!
Så mycket sladdar och skit.
Blir bara irriterad tillslut haha =P
Så jag har hand om tvätt och lite sånt i stället.

Angelica och hennes kille Pelle skulle troligtvis komma hit ikväll men har ännu inte hört nått från dom.
Får se helt enkelt.
Det får inte bli så sent heller eftersom jag skall jobba i morgon!
9-17 är tiderna och då skall jag va på en ny förskola vid Kullborg heter det.
Dagiset är baserat på Reggio Emila-stuk.
För er som inte vet vad det är för något så är det att Reggio Emila baserar på att förskolan anpassar sig efter barnens ålder. Både med möbler och leksaker.
Tycker verkligen om förskolor som har så =)

Nej nu skall jag ta o hjälpa till lite, iaf med det jag kan göra.
Älskling kan ju inte få göra allt själv <3
Mitt huvud gör ont med, men det är bara att bita ihop.
Yeye, skriver nog ett inlägg till innan jag lägger mig =P



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0