Sparkar, vrider och vänder =P

Lillen är helt vild i magen på mig!
Det bara parkas hela tiden men det är underbart mysigt vill jag lova =)

Det blev ingen tjejmiddag igår =(
Blev inställd av nån anledning, tråkgit men sant.
Så jag satt och kollade på tv med mamma och Jens, sen pratade jag med älsklingen i tele innan man skulle lägga sig.

Idag så händer det inte så värst mycket.
Mammas katt Fia steriliseras jus nu och är hemma efter lunch.
Sen så skall mamma och jag ner på stan en snabbis och handla doppresent till i morgon.
Annars är det lugnt hela dagen (skööönt).

Jag hade världens sammandragningar hela dagen igår och dom blir bara kraftigare för varje vecka känns det som.
Mindre skönt men idag är det lugnt på den fronten.
Så jag behöver vila. För jag har ju varit iväg hela tiden känns det som.
Så en kväll med bara mys med familjen skall bli underbart!

Nej batteriet på datan håller på och ta slut så jag måste väl blogga klart innan den dör.
Måste ändå se till så att Mathilda skall byta om och tvätta sig =P
Undrar hur det kommer gå? =S

Skriver mer senare!

PoK

Du är mitt allt Per Johansson!
Både jag och Lillen älskar dig oerhört mycket!
Du är den bästa pojkvännen man kan ha och Lillen får den bästa pappan <3
Snart är man hemma igen och får ligga i din famn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0