Snö snö och åter snö!

När man vaknade för en stund sen och drog upp persiernerna så fick man se massor av vita små snöflingor trilla ner från himmlen.
Blev både glad och irriterad hehe!
Jag skulle ha på mig klänning o mina stövlar idag när jag skall åka, men så blir det inte nu.
Det är väl kanske lika bra, så slipper man frysa menar jag.
Men så är det ju så mysigt med snö!
Skrållan sitter i fönstret och jagar snöflingor hehe.

Idag så har man inte så mycket o göra.
Bara dra lite med dammsugaren och sen göra rent toaletten/kattlådorna.
Måste packa oxå, men det gör jag efter att jag har gjort mig i ordning så jag kan packa ner allt på en gång så man inte glömmer nått =P

Älskling skall baka pizza idag för första gången, så innan man åker så får man gå upp till pizzerian och äta pizza med älskling <3
Nästan som en sista måltid =P
Iaf på en vecka haha!

Nu är det hela 99 dagar kvar till BF!
Inte alls många dagar kvar!
Så om tre månader ungefär så har vi Lillen här <3
Åh det finns inget eller ingen som förstår hur mycket man längtar (förutom dom som sitter/satt i samma sits som en själv).
Till och med Pelle börjar bli riktigt insatt nu och pussar o klappar på magen.

Nej ni, nu är det dags för fruuuukost!
Sen skall jag göra mig i ordning o fixa lite här hemma/packa.

Skriver nog ett till inlägg innan jag åker iväg =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0