Snart så!

Jepp om 3½ timme så går min buss in till Norrköping.
Då blir det o vänta på flygbussen i en evighet, eller ja, 40 min =P
Sen så får man vänta ytterligare en stund på  flygplatsen.
Tror det va 1 timme och 45 min eller nått!
Skojj, eller inte!!
Men men, måste man vänta så måste man.
Det skall bli ljuvligt att åka hem till familjen en vecka!
Dock så kommer jag sakna älsklingen <3
Plus katterna så klart!

Jag har ännu inte packat =S
Hehe jag har precis gjort mig i ordning och nu har jag hamnat i det där stadiet när man vet vad man skall göra men man orkar inte sätta igång!
Usch nej jag får ta o sätta igång så man bara kan ta det lugnt sen.

Hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0