Sleeeeeepytime.

Sängen väntar på mig och det är underbart att få lägga sig när man känner sig extremt trött.
Vi har precis kollat på filmen The Day Earth Stood Still.



En riktigt bra film, men man måste vara med i filmen hela tiden för att förstå den, tycker jag då.
Den får en att tänka efter lite mer om hur vi förstör Jorden.

Till den åt vi ännu mer kladdkaka *mums*.
Men min nedrans kramp i benet vill inte ge med sig.
Jag har duschat varmt, masserat benet ( både jag och Pelle ), haft en varm flaska under och så vara uppe och röra sig.
Men det hjälper inte *snyft*.
Någon som kan hjälpa mig att komma på en lösning?

Kissarna håller på och busar just nu och jag bara väntar på att dom skall lugna ner sig.
Det går verkligen inte att sova annars.

Tog ett roligt kort på Sirie för en stund sen haha!



Hon är bara för söt när hon sitter så där.

Nej om man skall ta och hoppa i säng nu då?
Läsa lite (om jag kan hitta nått att läsa) och sen somna.

God natt allihop och sov gott!

PoK

Ville bara säga att jag älskar min Pelle så mycket.
Han är mitt allt och jag skulle kunna gå i döden för hans och Lillens skull.
Jag har hittat den rätta och han gör mig otroligt lycklig.
Även om vi bråkar ibland så betyder det inte att jag inte älskar honom, för det gör jag.
Vissa par bråkar bara.
Nu har vi det mer underbart än på länge, även om en viss del i vårt förhållande är rätt dött just nu.
Eller jag kan nog inte kalla det en del av vårt förhållande, eller det kanske är det?
Iaf så har all min sexlust försvunnit men jag känner att det finns så mycket annat i ett förhållande än sex.
Vi älskar ju varandra, vi behöver varandra för att överleva.
Han är min livskamrat, min bästaste vän och min själsfrände.
Alltså min bästaste Pelle i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0