Sista kvällen med familjen =(

Jahapp nu är det sista kvällen med familjen.
Sen nästa gång blir ju om en månad hemma hos oss =)
Då kommer dom upp massor av saker till vår nya lägenhet och massor av saker till Lillen.
Men sen dröjer det en lång tid innan vi ses igen.
Blir i slutet av juni nån gång.
Fast mamma kommer iofs upp sen när Lillen väl har kommit, skönt det o ha henne hos sig.

Snart skall jag ringa till älsklingen och sen kolla på en serie med mamma o Jens.
Blir nog lite ost o kex till det =P
Muuumsigt visst?

Pappa var förbi här en sväng förut ikväll.
Det va trevligt o prata med honom.
Blev fika och massor av prat.

Nu skall jag ta o ringa älskling o sen mysa med familjen.
Jag bjuder på några bilder från dopet idag =)

PoK


Jag håller i Egon.
Mina syskon sitter på bänken med mig och mina två kusiner på golvet nedanför =)

Jag och Egon myser <3
Måste erkänna att nu längtar man ännu mer efter sin lilla bebis!
Som oxå har varit helt vild i magen både idag och igår!
Nu tror man att Lillen vill ut för det spänner som tusan när han/hon rör sig där inne =P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0