Pärlplattor, pengar och svett.

Idag är det helt plötsligt onsdag!
Mamma och Jens är på banken och skall uträtta några ärenden.
Så det är jag och barnen hemma just nu.
Dom lägger pärlplattor och är sams för stunden *sköönt*.
Sen har man fått lön idag så det är ju kanonbra hihi =P
Så Camilla slutar nu vid kavrt i ett!
Ja och då bär det av till stan =D
Vi skall luncha och shoppa så länge vi orkar.

I natt var det läskigt.
Jag va så yr och det kändes som om jag hade varit med om en rejäl fylla.
Men det har man ju inte.

En annan sak som jag avskyr det är o svettas!
Precis när man har gjort sig i ordning så dör man nästan av svett.
Men det är alla hormoner som gör så.
Nu längtar jag bara efter att få gå ut!!

Det blir nog ett inlägg till sen när jag kommit hem.
Måste ju berätta vad jag köpte =P

PoK

Jag älskar dig Pelle <3
Det kommer alltid vara du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0