Ooootroligt seg.

Jag är otroligt seg just nu.
Är rastlös och längtar efter älsklingen som slutar jobba om en kvart men ändå =P
Får nog ta o göra lite fint här hemma nu.

Jag och katterna har tagit en sovstund i eftermiddag oxå.
Så skönt är det inte och ligga i samma sovställning i en timme med en Sirie mellan benen.
Skrållan ligger inne i deras "säng" på golvet.
Men jag måste nog väcka lite liv i dom här djuren nu så dom inte blir så jobbiga ikväll hehe.

Lillen har varit otroligt lugn idag oxå, det va en stund när jag precis hade börjat vila som han rörde sig runt där inne.

Uscha, nu skall jag sätta lite fart.
Jag fryser, så ett litet varv med dammsugaren för att få upp blodcirkulationen är nog inte helt fel =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0