Mitt humör.

Nu va det dags igen.
Alla dessa humörsvängningar..
Ena stunden så är man jätteglad att man knappt vet vart man skall ta vägen och i andra så blir man på skitdåligt humör.
Tack vare att katterna håller på som fan här hemma o bråkar. Sen oxå att jag har en pojkvän som VÄGRAR, ärligt talat, vakna till liv och gå upp nu när det är sånt fint väder.
Så nu skiter jag i att väcka honom mer idag, och vill han se på sina skidor så får han gå upp av sig självt.
Jag skall snart ta o äta frukost, sen skall jag ta o gå ner mot biblioteket o skriva ut några papper.
Vår skrivare fungerar inte, så jag måste göra så =(

Usch jag längtar bara tills man får se lägenheten så man vet eller inte.
Det här blir nog en skitdag iaf även om solen skiner..

Jag längtar hem till ön nu så jag får någon att umgås med..
Här på fastlandet är allt dött och dom man kände har tagit avstånd.
Så här står man själv, gravid och på dåligt humör..

Nej nu skall jag ta o sätta fart så det blir något gjort här hemma.

PoK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0