Luncha med bröderna och tjejmiddag ikväll =)

God morgon får man säga.
Jag har varit vaken sen 8 iofs men har ätit frukost och suttit och pratat med mamma.
Nu skall hon göra sig i ordning och sen är det det min tur.

Barnen har gått till dagis och skolan!
Jens jobbar fram till kl.15 idag.
Riktigt skönt att det bara är jag och mamma hemma.
Även vi behöver "egentid" tillsammans.

Så här ser min dag ut just nu om allt går enligt planer och planeringar =P
Kl.14 skall jag och min äldsta lillebror David hem till våra två yngre bröder Simon och Jacob.
Vi skall äta mat ihop, ja vi då och deras mamma och styvpappa =)
Skall bli så kul o få träffa dom igen, samt vår lilla hund Jessie!
Eftersom man bor på fastlandet så träffar man dom inteså ofta och det är inte så roligt.
Som förra gången när jag va nere så hade Jacob hamnat i målbrottet och jag blev helt chockad i telefonen för jag trodde det va Simon som svarade haha!
Men det skall bli jättekul iaf o få träffa dom o umgås lite!
Simon är även den som skall bli gudfar åt vår lille bebis sen =)

Sen senare idag, eller ja, vid kl.19 ungefär så skall jag på tjejmiddag med några tjejkompisar som även är dom som jag har känt längst.
Det skall bli skitkul!
Jag får ju inte dricka och det känns jätteskönt att varken Jennie eller Karin ska dricka pga att dom är hästvakter och måste åka ut på landet senare.
Så dom hämtar mig o även lämnar av mig sen.
Jag har jätteont idag så jag kan knappt gå =(

Igår så va jag och Camilla på stan ju =)
Det va meningen att jag skulle handla en amningsbh, men den jag ville ha fanns inte i min storlek längre och dom fick hem den nösta vecka men då är jag inte här, så jag skall kolla på Babyproffsen hemma i Norrköping sen.
Men jag köpte iaf lite till Lillen och det blev:

Två par bodies (vit & en beige/vit)
Två par mössor (Vit & beige/vit)
Två par strumpbyxor (vit & beige)
Ett par byxor (gråa plysch)
En pyjamas ( Brun bakgrund, Oranga kanter, Vita kyklingar med lite oranga detaljer)

Ett goseljur som man fick till pyjamasen (kykling)


Så nu skall jag kolla runt lite på nätet och sen vila lite innan jag gör mig i ordning.

Mina fötter är så svullna idag =S


PoK


Pelle, du och vårt barn är det bästa som har hänt mig!
Jag saknar och älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0