Lugn, händelsefri söndag.

Nu är det kväll och inget speciellt har ännu hänt idag.
Vi har slappat hela dagen och bara va.
Det är faktiskt ganska skönt att ha den känslan då man inte behöver göra något.
När man har gjort allt redan och allt är på sin plats!

Så nu skall jag ställa mig och laga mat till mig o älsklingen.
Det blir kött, potatis och sås ikväll, med massa god broccoli =)
Fast det är bara jag som äter det men iaf.

Sen är det bara dammsuga, gå ut på en liten promenad med Pelle och sen se på Bones ikväll!
Så skönt när man kan slappa en hel dag.

Lillen har varit ovanligt lugn idag.
Han sparkade till några gånger när jag vilade en stund på soffan förut.
Och den här bebisen börjar få kraft i sina sparkar nu =/

Nej, jag skriver mer sen!
Nu är det matdags som gäller =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0