Härlig dag =)

Så nu har det helt plötsligt blivit kväll.
Idag så bestämde jag mig för att både träffa Camilla och sen gå hem till min moster!
Jag o Camilla gick till Märtas Café och fikade. Sen gjorde vi stan lite osäker oxå.
Vi träffade jättemånga av mina klasskompisar och det är jättemånga som har fått barn.
Vi gick till Babyproffsen för att kolla in lite saker som jag ville veta priset på och hittade även massor av annat fint med =)
Vid kl.15 så gick jag hem till min moster. Vi satt o pratade, och självklart gosade jag med hennes lilla bebis (min kusin) Egon!
Han är ju såååå söt!

Vid kvart i sex ungefär skickade mamma ett sms om att maten va klar.
Då kom jag på mig själv med att glömma bort tiden!
Nått som sällan händer, men men =P
Så när jag kom hem så blev det makaronipudding *muuuums*!

Nyss så kom jag upp ur badet, hur underbart som helst för en ond rygg som min.
Men nu är det dags för marängswiss (stavas?).
Skall bli så gott att Lillen slår volter i magen hehe =)

Skriver mer i morgon!
Sov gott sen!

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

<3 Älskar dig min sköna. Snart kommer vårt barn födas och då kommer vi ha en större lägenhet <3 Helt perfekt för oss!

2009-02-23 @ 23:38:27
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0