Grådassigt men ändå en bra dag.

Ja som sagt är vädret inte det bästa.
Det är grått o trist men tror det kommer bli en bra dag iaf.
Nu har hela familjen förutom min äldsta lillebror gått hemifrån.
Men jag störs inte av honom, han ligger ändå o sover fram tills klockan är 2 eller 3 =P

Så jag skall alldeles straxt börja göra mig i ordning.
Vaknade vid kavrt över 7 i morse av att dom från jobbet ringde haha.
Hon såg inte att jag va på Gotland förrens hon pratade med mig =P
Äsch men det gör inget.
Ingen idé att sova länge för då missar man ju hela dagen istället.

Nu vid 10 skall jag ringa min tjejkompis Kim.
Vi skall fika idag på stan och prata massor med minnen =)
Jag har inte träffat henne på snart 2 år så det skall bli hur kul som helst att få träffa henne.

Efter det så skall jag möta upp mamma på bussen runt 1. Vi skall på apoteket o hämta ut allergimedicin åt henne.
Det blir nog så att vi skall hämta barnen efter det.
Mathilda är på fritids idag och Mattias är på dagis.

Har även fått mitt gravidbälte från mamma nu.
Underbart skönt vill jag lova!
Nu gör det inte så ont länge med foglossningen =)

Jaja, nu är det badrummet och plattången som väntar!

PoK

Måste bara säga att jag älskar Pelle <3
Det finns ingen som är så underbar som honom och jag har verkligen tur att jag har honom.
Jag är nog världens lyckligaste männsika.
Vi har precis fått en ny större lägenhet, snart kommer vår efterlängtade bebis och så har jag honom.
Det räcker för att jag skall kunna orka med varje dag <3

Me & you, always and forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0