Gör man idag då?

Nu va det en ny dag igen och allt bara flyter på som det skall.
Idag skall jag ringa på en lägenhet, visserligen är det en etta, men den är myyycket större än våran tvåa.

Älskling ser på skidskytte just nu och jag sitter här o muppar mig.
Men det är dags för frukost snart.

Jag har absolut ingen aning om vad man kan hitta på idag.
Jag skall dammsuga som vanligt, diska lite, men sen då?
Visserligen så har vi precis fått hem Madagaskar 2 så vi skall se på den sen.
Men det blir efter att Pelle kommit hem från praktiken.
Jag får kolla på Andra sidan häcken så länge.

Ne vi får se vad som händer idag!
Nu är det dags att fylla på magen med lite energi =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0