God morgon!

Vaknade för en halvtimme sen ungefär och kunde inte somna om.
Så jag gick upp och satte mig här.
Älskar att kolla tidnigarna på Aftonbladet, Expressen och Hela Gotland när det är lugnt och tyst ännu.
Så väckte jag älskling nyss oxå, så han hinner upp till skidskyttet.
Konstigt nog är jag oxå väldigt sugen på att se på det idag.
Så jag skall göra varm choklad nu och sen värma minibaguetter i ugnen, så det blir riktigt myspys här hemma.

Här är en magbild förresten =)
Tog den igårkväll!



Magen börjar bli riktigt stor nu.
Det är ett tecken på att Lillen växer och blir ännu större!
Det är inte så långt kvar om man tänker efter.
Det är bara 3 månader kvar nu, sen är ju lilla älsklingsplutten här =)

Nej nu skall jag ta o sätta fart så vi inte missar skidkyttet!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0