Glädje byts ut mot frustration.

Idag har det varit barndop för älskade lilla Egon <3
Dopet var jättefint och fikat efteråt var hur trevligt som helst!
Just det ja, jag fick hälla i dopvattnet =P
Så bilder från dopet kommer ett senare inlägg.
Fick även hålla honom en bra stund sen efter fikat och så.
Han somnade i min famn tillslut, men gud, armarna domnar ju bort efter ett tag haha!

Nu när man har kommit hem igen så försöker man få tag på Pelle!
Men han svarar varken på mobilen eller hemtelefonen.
Eller mobilen är avstängd.
Det konstiga va att det tutade upptaget i luren förut men han svarar inte på hemtelefonen iaf sen när jag ringer.
Irriterande!!!!

Jag skall fortsätta försöka få tag på honom nu och så skriver jag senare.
Är rätt trött i huvudet och i kroppen.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0