Framme på ön!

Nu så har man kommit fram, ätit semlor, sovit, ätit frukost och nu så sitter man här.
Flygresan gick hur bra som helst, men det va en skumpig tur.
Hade egentligen inte väntat mig nått annat eftersom det va sånt väder.
Men fram kom iaf, fast det va nära många gånger att ta fram spypåsen haha!

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra.
Jag har tre saker att välja mellan.
1. Gå hem till min moster o häsla på min lilla kusin Egon.
2. Umgås med Camilla.
3. Stanna hemma med mamma och familjen.
Men vi får se hur det blir, men det lutar mest åt att gå hem till min moster så vi får prata lite bebis och så får jag mysa med Egon =)
Han skall döpas på lördag kl.10.
Tänk vad tiden går fort, det kändes som om han föddes nyss och att jag ännu är i v.15.
Men det är man inte, utan nu är man i v.27!
Hihi så fakta om det kommer i ett annat inlägg.

Nu skall jag lägga mig i badet o sen göra mig i ordning.
Vill inte slåss med mamma om badrummet haha =)

Skriver mer ikväll!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0