Fint väder, men ändå en tråkig söndag.

Usch och fy, vad skall man hitta på idag?
Allt är rent här hemma, ingen disk, ingen tvätt eller nått.
Det enda som behövs göras är att göra rent kattlådorna.
Det tar inte en hel dag precis =(
Kanske gå ut med katterna en stund?
En promenad kanske?

Hmm får se vad det blir av den här dagen.
Man har iaf ätit frukost och sett på ett O.C- avsnitt.
Fast nu har Pelle ockuperat hela soffan med mitt täcke och kollar på skidskytte!
Usch att det skall va sånt på tv nu!
Kan det inte va mitt i natten, så vi andra kan få kolla på tv på dagarna?

Yeah yeah, vi får se vad man hittar på idag helt enkelt.
Älskling kommer ju sitta bänkad framför tv:n idag.
Det finns absolut ingen att umgås med!!
Tack och lov så skall jag till Gotland om en vecka!
Underbara vänner och en underbar familj att umgås med hela dagarna =)
Men då finns det en annan nackdel, Pelle.
Jag kommer ju sakna honom =(
Men men, det kan va bra o va ifrån varandra.
Plus att jag kommer ha mycket för mig hela dagarna så det kommer gå fort.

Nu skall jag fixa kattlådorna och dra en sväng med dammsugaren.

See ya later!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0