En envis migrän.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade ont i huvudet igår kväll?
Ja det visade sig o vara migrän och jag har haft det hela natten och morgonen.
För bara en timme sen släppte den och vilken befrielse det var!
Så det blev inget jobb för mig idag =(
Jag hade verkligen sett fram emot att få jobba där idag!
Men ikke då, mitt huvud satte stopp för det *snyft*.

Jaja så jag får va hemma och ta det lugnt idag och hoppas på att jag får nått jobb i morgon.
Men det kan inte bli så sent för jag skall träffa Linda i morgon =)
Skall bli jättekul att få prata med någon som är gravid och förstår sig på en på ett annat sätt.
Hon skall ha barn när som helst nu!
Så vi får se när hennes lille tittar ut hihi!
Jag skall ta och fixa klädkammaren idag, för den ser hemsk ut!
Måste göras annars får jag krupp snart.

Har tagit lite nya magbilder idag och i förra veckan då jag låg på soffan och inte kunde göra något.



Det va dom bilderna det!
Är i v.25 nu och tiden går så himla fort.
Jag hinner knappt med, men måste ju hehe =P

Gotland om 11 dagar då =D
Skall på dop (min kusin Egon skall döpas).
Så jag passar på och stannar en vecka så jag hinner va med min familj och vänner lite!
Det skall bli jättekul att få visa upp magen och mig själv framför allt hehe =)

Nu skall jag ta och kolla på något på datan!
Skriver mer sen =)

PoK

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vilken T J O C K I S du är... Haha!

Kramiz Fammy och grattis till att du/ni ska bli föräldrar!

från Anna-Carin

2009-02-12 @ 19:55:31
URL: http://www.nogg.se/grodhavet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0