En dag med mycket spring.

Jo nu är man redo för att krypa ner i sängen.
Skall bli så skönt eftersom man har sprungit upp och ner från den där s*tans trappen hela dagen.

Nu ikväll så har vi pysslat lite här hemma.
Jag har vikt tvätt, stekt pannkakor och kollat på Melodifestivalen.
Just det ja, farmor ringde oxå så henne pratade jag med en bra stund.

Jag har tänkt på en sak, jag har nog inte riktigt förstått att jag och Pelle skall få vår bebis snart.
Det är ju inte alls långt kvar, men det känns som en dröm.
Alla får barn, men jag själv kommer aldrig få några, brukar jag tänka alltså.
Sen kollar man ner och vips så har man en stor mage där hehe =)
Vilket lyckorus man känner då!
Fast idag har Lillen varit otroligt lugn där inne i magen.
Visst han har rört lite på sig, men inte lika mycket.
Kanske bara för att man har hållt igång hela dagen så det kommer väl nu när man lägger sig i sängen.

Nu är det verkligen dags att nanna kudden!
Skall ju åka till Gotland i morgonkväll så jag vill va riktigt utvilad tills i morgon =)
Och håll tummarna nu för vår del att Sirie är lugn i natt så man kan få sova.
Vår lilla gaphals =P

God natt o sov gott!

PoK


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Om du vill, får du gärna köpa gotlands snus till Emil när du är där, han skulle gärna vilja de :) vi kanske hinner upp med pengar imorgon i så fall :) innan du åker :) Kram <3

2009-02-22 @ 00:28:45
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0