Efterlyst, thé och mys.

Nu börjar det närma sig sängdags.
Jag och älskling kollar på Efterlyst, dricker thé och myser.
Jag har verkligen saknat att mysa med älsklingen.

Snart börjar oxå Sista chansen: 500 kilos- kliniken.
Det är riktigt bra program och man tänker verklugen eftre vad man stoppar i sig.
Och så tycker jag båda synd om dom och så blir jag så arg för att dom fortsätter utsätta sig genom att äta mer.
Jag hoppas att det sker nått underverk, att man slipper leva så.
Men det enda som krävs av en själv är vilja att gå ner i vikt.
Tur och skönt att man inte är överviktig.

Lillen har precis vaknat inne i magen och håller på o sparkar mig för fullt.
Hihi det börjar bli kraftigare sparkar för var dag.
Underbart och mysigt!

Just det ja!
Vill gratulera Linda och Pontus till deras son som kom igår morse!

Nu skall jag se på tv igen =)

God natt och sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0