Äntligen tillbaka.

Nu är man tillbaka, efter en vecka utan internet.
Men dethar varit ganska skönt om jag skall va ärlig.
Mest tyckt synd om älsklingen som har varit uttråkad haha!

Förra veckan så bestod den bara av en sak och det är INFLUENSAN!
Det är minsann inte kul när man är gravid och otymplig.
Fast nu är man fit for fight igen =)

I morse va jag hos barnmorskan på kontroll och allt såg bra ut.
Fast mitt järnvärde hade sjunkit väldigt drastiskt fort, så det blir bara för mig och knappra tabletter.
Är nog en av anledningarna till att man har känt sig trött på dagarna.
I v.18 så låg jag på 130 och nu hade det sjunkit till 112 =S
Mindre bra det, men men.
Mitt mått på magen va 24 cm, så den har vuxit och blivit stor hihi =)
Och så Lillens hjärtljud låg på 145 slag/min <3

Tänk att snart är man där!
Då har man sin lilla älskling i famnen <3

Nu skall jag faktiskt ta o lägga mig på soffan och gosa lite med katterna!
Skall tvätta  vid tre oxå =P

Magbilder och uppdaterningar blir det senare idag.
Just nu är jag för trött haha.

PoK!

Älskar dig Pelle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0