Äntligen klar med allt..

Ja nu har man varit hemma ett tag.
Och jag säger bara en sak!
FY FAN VAD TRÖTT JAG ÄR!!

Jag har precis städat.
Gjort rent kattlådorna, dammsugat, gjort rent toan, torkat spisen och en massa annat.
Men ingen mat har det blivit ännu och det lär nog inte bli nått..

Är för irriterad och för arg för att ens lagga energi på att laga nån god mat!

Så är min kväll just nu. Jag skall sätta mig och kolla på Advokaterna nu vid 21:00.
Då kan jag iaf ta ut min ilska på idioter som behöver straffas.

Yeah yeah, får se om jag orkar bry mig om ett inlägg till sen.

Nu skall jag lägga mig i soffan och klappa magen.
Hoppas att jag blir på bättre humör!
Säger då bara en sak, jag HATAR verkligen CS!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0